vineri, 9 septembrie 2011

"I've got you under my skin"

M-am ascuns intr-o cutiuta, undeva la inceputul secolului al - XX -lea. Cutiuta cu jazz. In cutiuta mea, ritmul confera muzicii un swing tipic. Adesea, se simt usoare influente si tonalitati de blues si ragtime.
Stau intr-un coltisor al cutiutei, usor prafuit de vreme, si fredonez una din melodiile mele preferate: Frank Sinatra - "I've got you under my skin". Cateva ecouri mi-au rasunat in minte: "Astazi nu ies din aceasta cutiuta!" si brusc m-am trezit! Cutiuta a ramas in vis, dar la melodie nu aveam cum sa renunt.
Si, pentru ca ador vocea Dianei Krall, figura iconica a jazzului modern, azi nu ma voi "dezlipi" de vocea ei.

http://www.youtube.com/watch?v=bJwNIDCAsfc

So, sa fredonam....la infinit!

"[...]
Use your menatality, wake up to REALITY
But, each time I do, just the thought of you makes me stop before I begin
Because I've got you under my skin "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu