joi, 24 mai 2012

Miroase a vara...

miroase a tine peste tot!
miroase a tine in sangele-mi rosu din vene
miroase a tine-n paru-mi negru si drept!
mirosul asta de vara...dulce
imi spune ca esti prezent mereu
chiar si in gandurile-mi negre!
tu ma veghezi, tu ma alinti, tu ma certi!
ma certi cand gresesc,
si apoi ma multumesc cu sarutul tau...copilaresc,
sarutul acesta de vara!
simt in aer culori,
culori calde...culori blande...
rosu aprins si verde crud,
s'apoi un albastru azur
ma trimite cu gandul la mare,
la scoicile si perla, perla de un alb pur,
pe care mi-ai dat-o-n dar anul trecut!
tu! tu esti in aer si in vant,
tu esti calator si gand si dor ....
tu esti prizonierul... sufletului meu!
tu stii ?
miroase a tine-n fiecare anotimp ...
miroase a tine-n fiecare zi!
@ella lyrics





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu