marți, 18 octombrie 2011

Emotie de toamna

Totul a inceput intr-o seara ploioasa de toamna. 
Citeam un ziar si simteam mirosul inabusitor al unei cani de vin fiert cu scortisoara. Auzeam stropii izbindu-se de geamul garsonierei mele inchiriate...
Si totosui, in linistea din sufletul meu, se simtea o bucurie aparte. Imi veneau in minte actritele mele favorite, stilul lor de viata si toaletele lor cochete. Deodata am tresarit si mi-am amintit ca am niste resturi de dantela undeva intr-o cutie. Am luat un ac si am inceput sa cos, sa lipesc  margelute, si a luat nastere o brosa. Am denumit-o "Rita Hayworth" si am zis ca voi continua si in urmatoarea seara.


Aici e rezultatul urmatoarelor seri... ploioase de toamna....





"And this our life, exempt from         public haunt,
Finds tongues in trees, books in the running brooks,
Sermons in stones, and good in everything." 
                                                                                                  William Shakespeare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu