miercuri, 28 martie 2012

Draga ~prieten~,

Mi-e greu sa incerc sa te conving ca am dreptate in tot ceea ce zic si fac. Mi-e greu pentru ca TU, nu vei avea curajul sa recunosti niciodata! Esti genul de persoana care accepta realitatea si nu lupta, nu incearca si nu spera! Imi pare rau sa afirm aceste lucruri despre tine, dar imi asum cu responsabilitate toate afirmatiile!

De cand nu ai mai privit cerul ? Sa vezi albastrul pur si sa simti culaorea infinitului?
De cand nu ai mai incercat sa visezi? Pur si simplu: sa visezi lucruri frumoase, si apoi sa le materializezi! Inchide ochii si viseaza cateva minute! Nici nu stii cat de frumos poate fi....
De cand nu ai mai incercat sa mirosi florile? Florile din gradina, din vaza, florile de pe strada? Spune TU, de cand? Nicodata? Atunci e destul de grav, si chiar trebui sa iei masuri!

Nu te mai preface, arunca-ti toate mastile, si fii TU! Asa cum esti, asa cum te stiu! Chiar daca imi ignori sentimentele de prietenie, invata macar din greseli! Nu iti cer nimic, si totusi un sigur lucru ... fii TU, asa cum te-am cunoscut, cu un deceniu in urma...!

De cand nu ai mai spus: multumesc!? De cand nu ai mai dat un banut unui sarac sau de cand nu ai mai donat ceva pentru un copil bolnav? De cand nu ai mai avut grija de un catel? Spune TU, DE CAND??

Tot timpul mi-am dorit sa-ti fie bine si sa fii fericit! Mi-am dorit asta peste puterile mele! Oare tu stii asta? Normal ca stii! Stii si ti-e rusine sa o recunosti!
M-am rugat sa-ti fie bine, si ma voi ruga in continuare!
Iti doresc numai BINE in fiecare zi, draga prieten!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu